Kezdőlap
Feladatbank
Könyvtár
Filmtár
Hírlevél
Előfizetés
"A tanulás egyik alapvető feltétele, hogy a feladat összhangban legyen a tanuló adott területen meglévő tudásával.”
(Online feladatbank - közösségi összefogással; https://amappa.hu)
Fegyelem és fegyelmezetlenség az iskolákban régen és ma (2005)
Fegyelem, fegyelmezetlenség, fegyelmezés (2003)
Nevelési stílusok
Az iskolai fegyelem egyes pszichológiai kérdései
A fegyelem és a rend - a tartalom és a légkör (2002)
Tanári fegyelmezési eszközök használata
Az iskolai fegyelem pszichológiai kérdései (1988)
A tanári kommunikáció hatása a tanulók viselkedésére (1986)
Tessék megnevelni! (1992)
A gyermek mint alattvaló (2012)
Rossz gyerekek a mai iskolában - ahogyan ők egymást látják (2010)
Szabályok az iskolában (2010)
Kalauz a nehezen kezelhető diákok tanításához (2011)
Lóránd Ferenc: A kertész utcaiak (1976)
Gyertyánffy István: Ellenzéki szellem az iskolában (1876)
Konfliktuskezelési tréning (2013)
Konfliktuskezelő program Csenyétén
Konfliktuskezelés az első osztályban (1999)
Ő kezdte... Konstruktív konfliktuskezelés 6–10 évesek tanítói számára (sorozat)
NyugiOvi - Terpiás módszertani ajánlás (2015)
NyugiOvi - Kézikönyv (2015)
Gyakorlatsor az iskolai bántalmazás megelőzéséhez (2015)
Kiskompasz kézikönyv (2009)
Konfliktuskezelés játékokkal (2018)
Aki ver, az nem haver - A bizalom kiépítése
Aki ver, az nem haver - Kérdezz, ne zaklass!
Aki ver, az nem haver - Jójáték és Zaklató
Aki ver, az nem haver - Zaklatás, nem vices
Aki ver, az nem haver - Módszertani útmutató
Aki ver, az nem haver - Perspektívák
Az Arizona program ‒ avagy egy iskola, ahol szabad kiküldeni a diákot az óráról (2016)
Elfogadó iskolai környezet - kézikönyv (2019)
Társas problémák és megoldásuk (2017)
Az iskolai bántalmazás (bullying) megelőzése (2019)