"A pedagógusok számára folyamatosan felmerül a kérdés, hogyan tudják a tanítási órán egy idõben megszervezni a tehetséggondozást és a felzárkóztatást, hiszen az osztályok mind tudásban, mind szocializáltságban egyre heterogénebb összetételűek. A válaszkeresés az alsó tagozatban még kardinálisabb kérdés, hiszen a gyerekeknek a hozott ismeretei, tudása, még inkább a szocializáltsága, viselkedése rendkívül széles skálán mozog.”
(K. Nagy Emese: Differenciált Fejlesztés Heterogén Tanulócsoportokban, Tanító 2019. szeptember-október)

Szerinted?
A gyerekek túlterheltsége szubjektív, a valós adatokkal nehezen vagy egyáltalán nem alátámasztható sztereotípia?
15% (27 db)
77% (144 db)
8% (15 db)
Ahol véleményt formálhatsz a tanítói gyakorlatot közvetlenül érintő szakmai kérdésekről. Legyél partnerünk Te is a közös nevezők kutatásában és megfogalmazásában!
Ahol 1 kattintással cikkeinkről is véleményt nyilváníthatsz!
Ahol bárki számára lehetőséget biztosítsunk - akár anonim módon is - ötleteinek, óraterveinek, feladatterveinek közzétételére.