"A hagyományos szabadkézi alkotótevékenység természetesen ebben a programban is változatlanul megmarad. Azonban e mellett alsó tagozatban is teret adunk a multimédiás és digitális eszközök alkotáscélú tanulói használatának. ”
(Sándor Zsuzsa: A vizuális kommunikáció modul (1–4. évfolyam) elméleti háttere és pedagógiai koncepciója , Tanító 2018. június)

Szakmai ötleteidet másokkal megosztani?                                                                                                                                                                                             Közvetlen környezetünkben sokszor nehezebben vesszük rá magunkat arra, hogy módszertani ötleteinket, tapasztalatainkat megosszuk másokkal is. Pedig a továbbképzéseken rendre kiderül, hogy hihetetlen kincsek rejlenek sok kollégánk tarsolyában.

(Bővebben...)


Szabóné Jéki Rita: A portfólió használatának lehetőségei
100%
0%

Szabóné Jéki Rita: Dió projekt (2015)
100%
0%

Szabóné Jéki Rita: Önreflexió a Dió projektről
100%
0%

Szabóné Jéki Rita: A béka és a tó (2015)
100%
0%

Busáné Jordán Judit: Okosító szótagoló (D-d)
100%
0%

Busáné Jordán Judit: Okosító szótagoló (Z-z)
100%
0%

Busáné Jordán Judit: Okosító szótagoló (ABC)
100%
0%

Busáné Jordán Judit: Ötletek a munkafüzet használatához
100%
0%

Poreisz Zoltánné: Fogalmazás óraterv 3. évf. (2015)
100%
0%

Győrffy Lászlóné: Bem apó kisdobosa, óraterv 4. évf. (2015)
33%
67%

Simon Dóra: Az iskolás gyermek megismerésének folyamata (2015)
88%
13%

Szabó Eszter: Értékelés kicsit másképp (2015)
93%
7%

Sághegyi Diána: A központi idegrendszeri sérült tanulók nevelése (2015)
100%
0%

Kondor Csilla: A Mama elemzése tanulási nehézségekkel küzdő tanulókkal (2015)
100%
0%

Négyesi Bernadett: Közhelyekkel élve... (2015)
83%
17%

Németné Dávid Irén: Ismét a szövegértés méréséről (2015)
88%
13%

Bosányi Éva: Kezdőhang Bingó (2015)
100%
0%

Bosányi Éva: Kezdőhangokból új szó alkotása (2015)
67%
33%

Tallér Júlia: Kezdetek - A világ keletkezése projekt (2016)
89%
11%

Krémkaktusz (2015)
100%
0%

Jani Ágnes: Lila fecske (2016)
100%
0%

Jani Ágnes: József a visszaeső (2016)
75%
25%

Csodaország meséi (2015)
80%
20%

Projektnapló - mesekönyvprojekt (2015)
100%
0%

Bosányi Éva - Kiegészítő feladatok az 1. osztályos Kísérleti tankönyvek szövegeihez (2016)
100%
0%

Dobokai Róbetné Simon Dóra: Tematikus terv (2016)
86%
14%

Dobokai Róbetné Simon Dóra: Összevont óravázlat (1-2. osztály, magyar nyelv és irodalom)
100%
0%

Munkácsy Katalin: Kísérletek dobókockával (2016)
100%
0%

Andóné Nagy Katalin - Cserbáné Dömse Mónika - Ruzsa Ágnes: Felköltöztünk az internetre (2016-2017)
91%
9%

Fejér Zsolt: Hol is van a titkos kert? (2017)
89%
11%

Tapa Józsefné: Mesterpedagógus publikáció (2017)
100%
0%

Mezei Eszfir 3. osztályos tanuló prezentációja
100%
0%

Perlikné Dallos Gabriella: Tématerv - Pál utcai fiúk (2017)

Skobrák Máté: Tématerv - Egri csillagok (2017)

Magyar Kinga - Ruzsa Ágnes - Petik Ágota: Álljatok fel! Szövegértés (2017-2018)
100%
0%

Fonyódi Gábor: Detektíviskola - Igaz-hamis vallomások (2017)
100%
0%

Rév Emma: Tématerv a Harry Potter és a bölcsek köve feldolgozásához (2013)

Ládonyi Viktória: Tématerv a Rumini feldolgozásához (2014)
100%
0%

Bodzsár Zsuzsa: Március 15. - forgatókönyv melléklet (2018)
83%
17%

Döme Zsuzsa: Számok, kézzel írott betűk (2018)

Dankóné Erdelics Gyöngyi: Gergely-járás (2018)
100%
0%

Részlet Póth Virág Anna waldorf kertész szakos hallgató pedagógiai házi feladatából (2018)

Demeter Katalin és Szegfű Mária A három nyúl c. verses mese irodalmi és nyelvtani feldolgozása (2018)

G. Gődény Andrea és ¬Venyercsán Judit Tanul(j)unk tanulni! (2.) (2018)

Bencsik Sára: Szent István király - Tematikus terv és óravázlat 3.o. (2018)
100%
0%